Предмет | Завдання | Посилання |
1. ЧИТАННЯ | Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович « Примовка до казки». Укр. народна казка «Вовк та собака». Підручник с.38-39 Читати та переказувати казку. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
2. Математика. | Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів. Робота за підручником с.40 №1,2 усно Виконання вправ у друкованому зошиті. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
3. Укр. мова. | Добираю протилежні за значенням слова. Підручник с.45 впр.7 Робота у друкованому зошиті с.21 Впр.1 – обведи протилежні за значенням слова. Впр.2 – запиши речення, підкресли протилежні за значенням слова. Впр.3 – прочитай слова, з′єднай стрілочками, протилежні за значенням. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
4. АНГЛІЙСЬКА МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. | |
5. Фізкультура. | Інструктаж з т /б. Прогулянка на свіжому повітрі. Вправи з м'ячем та скакалкою. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЧИТАННЯ | Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. Перегляд відео Підручник с.40-41 Створити листівку про користь читання. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Добираю близькі за значенням слова. Підручник с.46 впр.1,2,3,5 – усно Впр.4,6– письмово | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АНГЛ.МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. | |
МАТЕМАТИКА | Досліджуємо задачі з двома запитаннями. Підручник с.39 №1 письмово з коментуванням; №2 усно; №3 самостійно. Д/з с.40№3 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ.РА | Інструктаж з т/б. Виконання танцювальних вправ. Ігри на свіжому повітрі. | Голосове повідомлення у Viberгрупі |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЯДС. | Дивовижна Азія. Рекорди Азії. Переглянути відео. Підручник с.83 прочитати текст,розглянути карту. Робота у друкованому зошиті | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Добираю близькі за значенням слова. Підручник с.47 впр.8 Виконання завдань №1-4 у друкованому зошиті с.22 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МАТЕМАТИКА | Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента. Підручник с.41 №1,2 усно №3 розв′язування прикладів з коментуванням №4 – колективна робота над задачею Д/з с.41 №5 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АНГЛ.МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. | |
ФІЗ.РА | Інструктаж з т/б. Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання танцювальних рухів | Голосове повідомлення у Viberгрупі |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЯДС | Підкорюємо гірські вершини. Підручник с.84. Прочитати текст, відповісти на запитання. Робота у друкованому зошиті. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ЧИТАННЯ/УКР.МОВА | Добираю слова, які прикрашають мовлення. Складання речень із порівняннями. Підручник с.47 впр.1,2,3 Впр.4 – усно Впр.5,6, 7 – письмово | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МАТЕМАТИКА | Порівнюємо математичні вирази. Підручник с.42 №1 усно №2 – порівняння виразів (1,2 ст.) №3 – робота над задачею Д/з с.42 №2 (3 ст.) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
Мистецтво. (музика) | Струнна група інструментів оркестру: скрипки , альти, віолончелі, контрабаси. С. Прокоф′єв . Симфонічна казка « Петрик і Вовк» ( тема Петрика) Перегляд відео. Підручник с.36 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ТЕХНОЛОГІЇ | Метеохмаринка. Виготовлення хмаринки з кольорового паперу за зразком. Інструктаж з т/б під час роботи з клеєм та ножицями. Альбом « Маленький трудівничок» с.19- 21 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЯДС | Тварини Азії. Переглянути відео. Підручник с.85. Прочитати, виконати завдання після тексту. Робота у друкованому зошиті. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МАТЕМАТИКА | Підсумковий урок за тиждень. Виконання запропонованих завдань у друкованому зошиті. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ЧИТАННЯ | Казка – вигадка, та в ній щось повчальне зрозумій. Укр. народна казка «Цап та баран». Слухання аудіо казки. Читати та переказувати казку. Підручник с.43-44 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ІНФОРМАТИКА | Знайомство з графічним редактором. Перегляд відео. Виконати практичну роботу. Підручник с. 88 прочитати текст. Робота у друкованих зошитах с.24- 26 № 1,2,3,5,6,7. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО | Як сопілка флейтою стала. Передача кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) Підручник с.35 ( за зразком) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |