Урок | Завдання | Посилання |
БІОЛОГІЯ | Твариноподібні одноклітинні організми Вивчити ₴ 16,Переглянути навчальне відео Виконати впр.№ 1-6, с.20 ( друк.зошит) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ |
ІСТОРІЯ | Періодизація історії Давнього Єгипту. Опрацювати параграф 21. Розглянути малюнки с. 67 виконати завдання 3. С.68 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МАТЕМАТИКА | Параграф 11 ст.77, №471, 474 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Способи словотворення. Вивчити правила на с 70-71,написати вправу 159. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я | Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях. Повторити параграф 8, С. 47, доповнити речення, переглянути відео | https://www.youtube.com/watch?v=_AmB5Z3GTbQ |
ЗАР.ЛІТ | Ж. Верн. «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. Переглянути відео за посиланням. Опрацювати с. 63 -69 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=XhFAhyj04n0 https://www.youtube.com/watch?v=gzWtRtL7qQA |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
УКР.ЛІТ | В. Рутківський « Джури козака Швайки», прочитати розділ « На козацьких островах». | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Словотвірний розбір слова. За зразком на с.73 розібрати слова вправи 160. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
РОС.МОВА | Морфемный разбор слова . Посмотреть видео по ссылке. 1. Работа с учебником. Практическое упражнение. Сделать письменный разбор слов подводный, собирать, безбилетный, разносчик. 2. Чтение текста «Рождение хлеба». (Учебник, с. 91—92.) 3. Работа с текстом. 1) Сформулировать основную мысль текста и озаглавить его (упр. 177). 2) Определить тип речи данного текста. Свою мысль обосновать (упр. 178). 3) Перевести с украинского языка на русский слова и словосочетания (упр. 179). 3. Словарно-грамматическая работа. Упр. 182. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=mZ3uKiSdmMk&t=5s |
МАТЕМАТИКА | Повторити параграф 113 №478,476 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ТРУД.НАВЧ | Ялинкова прикраса. Конструктивні матеріали необхідні для виготовлення прикрас. Переглянути відеоурок | https://www.youtube.com/watch?v=K2qX84s3Gds |
ТРУД НАВЧ | Створення графічного зображення ялинкової прикраси Виконати ескіз ялинкової прикраси | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ІНФОРМАТИКА | Вставляння на слайд і форматування графічних примітивів. Практична робота 3. «Створення комп’ютерної презентації». с.57-58 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ГЕОГРАФІЯ | Географічні координати. Опрацювати §17. С.68. завдання 12. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
РОС.МОВА | Буквы е, и в префиксах пре-, при-. 1.Посмотреть видео по ссылке. 2.Творческий диктант. Запишите словосочетания, заменяя существительные с предлогами именами прилагательными с префиксом при-. Постройка при усадьбе — приусадебная постройка. Край около моря — ... . Участок при школе — ... . Тростник у берега — ... . Трава у дороги — ... . Киоск у вокзала — .... 3. Выборочный диктант. Запишите словосочетания. Первый вариант — с префиксами при-, второй — с префиксами пре-. Неприступные горы, преподаватель математики, преобладает бодрое настроение, беспрестанный дождь, беспредельные просторы, бесприютный ребенок, приглашать к обеду, приглядеться к темноте, приближаться к берегу. 4. Перевод с украинского языка на русский. Упр. 195. Цель: сравнить правописание префиксов при- и пре- в украинском и русском языках. 5. Задание учащимся с разъяснениями. — Записать слова приготовить, прекратить, превращение, пригодиться, привыкать, приказать, примерять. — Выделить в словах префиксы | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=c9AgeobC0Ak https://www.youtube.com/watch?v=GLNtcDiXWXs |
УКР.МОВА | Словотвірний ланцюжок, вправа 161, знайти спільнокореневі слова і побудувати словотвірні ланцюжки. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ЗАР.ЛІТ | Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.складіть компакт-біографію Діка Сенда за змістом II розділу І частини роману. Усно дібрати цитати до характеристики персонажів. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АНГЛ.МОВА | .Повсякденні справи Підручник с.56впр.1- match the pictures with the name of the products. Впр.3 с.56 – ask and answer the questions. Впр.6 с.57 – read the text Впр.7 с.58 – agree or disagree Д/з впр.2 с.56 (письмово) | Голосове та відео повідомлення у групі Viber Телефонний режим |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ІСТОРІЯ | Боги і храми.Піраміди. Опрацювати § 22-23. Виконати завдання с.70 (3) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ-РА | ||
ГЕОГРАФІЯ | Практична робота 2. Визначення географічних координат за географічною картою. Повторити §17. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МАТЕМАТИКА | Повторити параграф 9, 10 №46(1,2) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.ЛІТ | В.Рутківський « Джури козака Швайки» . Дати характеристики до образів Грицика і Саньки. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО | Особливості реалістичного і фантастичного пейзажів. Намалювати фантастичний пейзаж. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА* | Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксами –ин(а) від прикметників на –ський,-цький. Вивчити правило на с. 75,написати вправи 162,163 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
БІОЛОГІЯ | Одноклітинні рослиноподібні організми Вивчити параграф 17, виконати завдання в друкованому зошиті, впр № 1-6., (с.24-25) переглянути навчальне відео | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ |
ФІЗ -РА | ||
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО | Хорові жанри: кантата, ораторія Опрацювати підручник на с.53, прослухати твір , прослухати муз. Твір Л.Дичко « Веснянка»вчити пісню « Веселкова», авт. О.Кононенка, муз. О.Жилінського | https://www.youtube.com/watch?v=RPUh1ScpZvo |
МАТЕМАТИКА | Самостійна робота ст.282, повторити параграф 10, 11(правила множення і ділення дробів) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ-РА | ||
АНГЛ.МОВА | Правильне харчування Впр.1,2 с.60 – take turns to ask and answer the questions in the table. Add information. Впр.3 с.61 – read and say what children usually have for breakfast on a typical day Впр.8,9 с.58 – 59( усно) grammar lab Впр.5 с.62( письмово) – read and complete the sentences. Choose the correct word. Д/з. впр.8 с.62 – write a paragraph about your typical meals during the day. | Голосове та відеоповідомлення у групі Viber Телефонний режим |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |