15.11.2021
УрокЗавданняПосилання
БІОЛОГІЯ

Твариноподібні одноклітинні організми

Вивчити ₴ 16,Переглянути навчальне відео

Виконати впр.№ 1-6, с.20 ( друк.зошит)


Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ
ІСТОРІЯПеріодизація історії Давнього Єгипту. Опрацювати параграф 21. Розглянути малюнки с. 67 виконати завдання 3. С.68Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
МАТЕМАТИКАПараграф 11 ст.77, №471, 474Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.МОВАСпособи словотворення. Вивчити правила на с 70-71,написати вправу 159.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Правила купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях.

Повторити параграф 8,

С. 47, доповнити речення, переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=_AmB5Z3GTbQ
ЗАР.ЛІТЖ. Верн. «П’ятнадцятилітній капітан». Тема духовного випробування людини в романі Ж. Верна. Переглянути відео за посиланням. Опрацювати с. 63 -69
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

https://www.youtube.com/watch?v=XhFAhyj04n0

https://www.youtube.com/watch?v=gzWtRtL7qQA
16.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
УКР.ЛІТ В. Рутківський « Джури козака Швайки», прочитати розділ « На козацьких островах».Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.МОВАСловотвірний розбір слова. За зразком на с.73 розібрати слова вправи 160.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
РОС.МОВА

Морфемный разбор слова .

Посмотреть видео по ссылке. 1. Работа с учебником.
1) Ознакомление с порядком морфемного разбора (с. 90).

Практическое упражнение.

Сделать письменный разбор слов подводный, собирать, безбилетный, разносчик.

2. Чтение текста «Рождение хлеба».

(Учебник, с. 91—92.)

3. Работа с текстом.

1) Сформулировать основную мысль текста и озаглавить его (упр. 177).

2) Определить тип речи данного текста. Свою мысль обосновать (упр. 178).

3) Перевести с украинского языка на русский слова и словосочетания (упр. 179).

3. Словарно-грамматическая работа.

Упр. 182.

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
https://www.youtube.com/watch?v=mZ3uKiSdmMk&t=5s
МАТЕМАТИКАПовторити параграф 113 №478,476Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ТРУД.НАВЧ

Ялинкова прикраса. Конструктивні матеріали необхідні для виготовлення прикрас.

Переглянути відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=K2qX84s3Gds

ТРУД НАВЧ

Створення графічного зображення ялинкової прикраси

Виконати ескіз ялинкової прикраси

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
17.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ІНФОРМАТИКА Вставляння на слайд і форматування графічних примітивів. Практична робота 3. «Створення комп’ютерної презентації». с.57-58Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ГЕОГРАФІЯГеографічні координати. Опрацювати §17. С.68. завдання 12.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
РОС.МОВА Буквы е, и в префиксах пре-, при-. 1.Посмотреть видео по ссылке. 2.Творческий диктант.

Запишите словосочетания, заменяя существительные с предлогами именами прилагательными с префиксом при-.

Постройка при усадьбе — приусадебная постройка. Край около моря — ... . Участок при школе — ... . Тростник у берега — ... . Трава у дороги — ... . Киоск у вокзала — ....

3. Выборочный диктант.

Запишите словосочетания. Первый вариант — с префиксами при-, второй — с префиксами пре-.

Неприступные горы, преподаватель математики, преобладает бодрое настроение, беспрестанный дождь, беспредельные просторы, бесприютный ребенок, приглашать к обеду, приглядеться к темноте, приближаться к берегу.

4. Перевод с украинского языка на русский.

Упр. 195.

Цель: сравнить правописание префиксов при- и пре- в украинском и русском языках.

5. Задание учащимся с разъяснениями.

— Записать слова приготовить, прекратить, превращение, пригодиться, привыкать, приказать, примерять.

— Выделить в словах префиксы
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

https://www.youtube.com/watch?v=c9AgeobC0Ak

https://www.youtube.com/watch?v=GLNtcDiXWXs
УКР.МОВАСловотвірний ланцюжок, вправа 161, знайти спільнокореневі слова і побудувати словотвірні ланцюжки.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ЗАР.ЛІТОбраз Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.складіть компакт-біографію Діка Сенда за змістом II розділу І частини роману. Усно дібрати цитати до характеристики персонажів. Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
АНГЛ.МОВА.Повсякденні справи

Підручник с.56впр.1- match the pictures with the name of the products.

Впр.3 с.56 – ask and answer the questions.

Впр.6 с.57 – read the text

Впр.7 с.58 – agree or disagree

Д/з впр.2 с.56 (письмово)

Голосове та відео повідомлення у групі Viber

Телефонний режим

https://youtu.be/DiWXDuPkfGM

https://youtu.be/F43Y1ujmrRg

18.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ІСТОРІЯБоги і храми.Піраміди. Опрацювати § 22-23. Виконати завдання с.70 (3)Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ФІЗ-РА
ГЕОГРАФІЯПрактична робота 2. Визначення географічних координат за географічною картою. Повторити §17. Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
МАТЕМАТИКАПовторити параграф 9, 10 №46(1,2)Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.ЛІТВ.Рутківський « Джури козака Швайки» . Дати характеристики до образів Грицика і Саньки.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВООсобливості реалістичного і фантастичного пейзажів. Намалювати фантастичний пейзаж.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.МОВА*

Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксами –ин(а) від прикметників на –ський,-цький. Вивчити правило на с. 75,написати вправи 162,163

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
19.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
БІОЛОГІЯ

Одноклітинні рослиноподібні організми

Вивчити параграф 17, виконати завдання в друкованому зошиті, впр № 1-6., (с.24-25) переглянути навчальне відео

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ
ФІЗ -РА
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

Хорові жанри: кантата, ораторія

Опрацювати підручник на с.53, прослухати твір , прослухати муз. Твір Л.Дичко « Веснянка»вчити пісню

« Веселкова», авт. О.Кононенка, муз. О.Жилінського

https://www.youtube.com/watch?v=RPUh1ScpZvo
МАТЕМАТИКАСамостійна робота ст.282, повторити параграф 10, 11(правила множення і ділення дробів)Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ФІЗ-РА
АНГЛ.МОВА

Правильне харчування

Впр.1,2 с.60 – take turns to ask and answer the questions in the table. Add information.

Впр.3 с.61 – read and say what children usually have for breakfast on a typical day

Впр.8,9 с.58 – 59( усно) grammar lab

Впр.5 с.62( письмово) – read and complete the sentences. Choose the correct word.

Д/з. впр.8 с.62 – write a paragraph about your typical meals during the day.

Голосове та відеоповідомлення у групі Viber

Телефонний режим

https://youtu.be/Tf-GfvR1xnQ

Кiлькiсть переглядiв: 564

Коментарi