15.11.2021
УрокЗавданняПосилання
ФІЗИКА

Параграф 12( п.1-3), контрольні запитання ст.81

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
АЛГЕБРАПараграф 7 ст.49 №231(1), 239(1)Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.МОВАПовторення і узагальнення про складносурядне речення,повторити правила на с. 80-87, написати вправи 132.137.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ГЕОГРАФІЯ

Сільське господарство України. Тваринництво. Опрацювати параграф 15. Завдання «попрацюйте в групі» с.86 (усно)

Заповнити таблицю «Особливості розміщення основних галузей тваринництва»
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.ЛІТГ.Сковорода « Де лібертате»,ознайомитись із життєвим шляхом філософа, вивчити вірш напам.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
БІОЛОГІЯ

Обмін речовин та перетворення енергії в клітині.

Вивчити ₴ 16, переглянути навчальне відео ,

Відповідати на питання с.67
https://www.youtube.com/watch?v=J8VuigisH1M
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я

Особиста гігієна

Опрацювати параграф 8,

Виконати письмове завдання на с.64
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
16.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ФІЗИКАПовторити параграф 12, вправа 12.1Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
БІОЛОГІЯ

Основні шляхи розщеплення органічних речовин в живих організмах

Опрацювати параграф 17,

виконати впр. №1-3, с.56 ( друк. Зошит).
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
https://www.youtube.com/watch?v=J8VuigisH1M
ІСТОРІЯ ВСЕСВІТНЯФранція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830р. Липнева монархія. Опрацювати параграф 9. Відповідати на запитання с. 65.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
АНГЛІЙСЬКА МОВА Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі.
ГЕОМЕТРІЯПовторити параграф 8 №335,337,342Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ІНФОРМАТИКАПрочитати ст.126-128, №1 ст.131Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
МИСТЕЦТВОЛабіринтами художньої абстракції.. Орфізм Опрацювати с.62-67. Створити малюнок.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
17.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
АНГЛ.МОВАУрок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі.
АЛГЕБРАКонтрольна робота Повторити параграф 6-7Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ/ГЕОГРАФІЯЛісове господарство світу та України. Опрацювати §16. Виконати завдання с.90 «Шукайте в інтернеті»Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ЗАР.ЛІТВідображення духовного життя особистості та суспільства, історії та культури Європи в поемі «Паломництво Чайльд Гарольда». Герой і автор: схожість і відмінність. Особливості віршової організації поеми (спенсерова строфа).Письмово прокоментувати слова Дж. Байрона з листа до англійського письменника Чарльза Далласа: «Я не мав наміру ототожнювати себе з Гарольдом і буду заперечувати будь-який зв’язок із ним. Я нізащо у світі не хотів би бути таким, яким зробив свого героя». У коментарі спробувати дати відповідь на питання, чому поет не хотів бути схожим на свого героя.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.МОВАСкладнопідрядне речення, його будова і засоби. Прочитати і вивчити правила на с. 88-89, написати вправи 141.144.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ГЕОМЕТРІЯСамостійна робота ст.86(1-8)Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ТРУД.НАВЧ

Проект « Новорічна композиція»

Переглянути відео

Створити ескіз композиції.
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
https://www.youtube.com/watch?v=pNSSwfScBxU.
18.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ФІЗИКАЛабораторна робота ст.83Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ХІМІЯПрактична робота 1''Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах''.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.ЛІТГ.Сковорода « Бджола і Шершень», прочитати і визначити повчальний зміст байки.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИОсобливості розвитку культури.Освіта та наука. Опрацювати параграф 14. Заповнити таблицю с.108, завдання 4.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
РОС.МОВАКонтрольная работа тестированиеСпілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

ФІЗ -РА
19.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ІНФОРМАТИКАПрактична робота ст.131Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
РОС.МОВАЗначение и строение слож­ноподчинённого предложения: главная и придаточная части. Посмотреть видео по ссылке. Сделать упр.112 Подберите к данным главным частям уместные по смыслу придаточные и запишите предложения. Определите место придаточной части относительно главной и составьте схемы предложений. упр. 113 Прочитайте текст. Найдите сложноподчинённые предложения и составьте их схемы, подчеркнув союзные слова как члены предложения. Составьте сложноподчинённые предложения на тему известных вам украинских мультфильмов. упр.117 . А Выпишите сложноподчинённые предложения и составьте их схемы. Подготовьте устные ответы на поставленные вопросы. В ответах постарайтесь употреблять как можно больше сложноподчинённых предложений.
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
https://www.youtube.com/watch?v=ui7lZRSnUZw

ЗАР.ЛІТ Розвиток мовлення № Написати асоціативний етюд, викликаного певним художнім образом (на прикладі поетичних творів Г.Гейне, Дж.Байрона).Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

ПРАВОЗНАВСТВО

Юридична відповідальність

Вивчити параграф 7,виконати завдання №8.
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ХІМІЯЯкісні реакції на деякі йони.Застосування якісних реакцій.З пар.12 записати у робочі зошити лабораторні досліди5-10.стор.64-66.Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ФІЗ-РА
ФІЗ -РА
Кiлькiсть переглядiв: 519

Коментарi