Урок | Завдання | Посилання |
ФІЗИКА | Параграф 12( п.1-3), контрольні запитання ст.81 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АЛГЕБРА | Параграф 7 ст.49 №231(1), 239(1) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Повторення і узагальнення про складносурядне речення,повторити правила на с. 80-87, написати вправи 132.137. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ГЕОГРАФІЯ | Сільське господарство України. Тваринництво. Опрацювати параграф 15. Завдання «попрацюйте в групі» с.86 (усно) Заповнити таблицю «Особливості розміщення основних галузей тваринництва» | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.ЛІТ | Г.Сковорода « Де лібертате»,ознайомитись із життєвим шляхом філософа, вивчити вірш напам. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
БІОЛОГІЯ | Обмін речовин та перетворення енергії в клітині. Вивчити ₴ 16, переглянути навчальне відео , Відповідати на питання с.67 | https://www.youtube.com/watch?v=J8VuigisH1M |
ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я | Особиста гігієна Опрацювати параграф 8, Виконати письмове завдання на с.64 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ФІЗИКА | Повторити параграф 12, вправа 12.1 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
БІОЛОГІЯ | Основні шляхи розщеплення органічних речовин в живих організмах Опрацювати параграф 17, виконати впр. №1-3, с.56 ( друк. Зошит). | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=J8VuigisH1M |
ІСТОРІЯ ВСЕСВІТНЯ | Франція у період Реставрації Бурбонів. Революція 1830р. Липнева монархія. Опрацювати параграф 9. Відповідати на запитання с. 65. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АНГЛІЙСЬКА МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. | |
ГЕОМЕТРІЯ | Повторити параграф 8 №335,337,342 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ІНФОРМАТИКА | Прочитати ст.126-128, №1 ст.131 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МИСТЕЦТВО | Лабіринтами художньої абстракції.. Орфізм Опрацювати с.62-67. Створити малюнок. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
АНГЛ.МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. | |
АЛГЕБРА | Контрольна робота Повторити параграф 6-7 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ/ГЕОГРАФІЯ | Лісове господарство світу та України. Опрацювати §16. Виконати завдання с.90 «Шукайте в інтернеті» | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ЗАР.ЛІТ | Відображення духовного життя особистості та суспільства, історії та культури Європи в поемі «Паломництво Чайльд Гарольда». Герой і автор: схожість і відмінність. Особливості віршової організації поеми (спенсерова строфа).Письмово прокоментувати слова Дж. Байрона з листа до англійського письменника Чарльза Далласа: «Я не мав наміру ототожнювати себе з Гарольдом і буду заперечувати будь-який зв’язок із ним. Я нізащо у світі не хотів би бути таким, яким зробив свого героя». У коментарі спробувати дати відповідь на питання, чому поет не хотів бути схожим на свого героя. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Складнопідрядне речення, його будова і засоби. Прочитати і вивчити правила на с. 88-89, написати вправи 141.144. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ГЕОМЕТРІЯ | Самостійна робота ст.86(1-8) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ТРУД.НАВЧ | Проект « Новорічна композиція» Переглянути відео Створити ескіз композиції. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=pNSSwfScBxU. |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ФІЗИКА | Лабораторна робота ст.83 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ХІМІЯ | Практична робота 1''Реакції йонного обміну між електролітами у водних розчинах''. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.ЛІТ | Г.Сковорода « Бджола і Шершень», прочитати і визначити повчальний зміст байки. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ | Особливості розвитку культури.Освіта та наука. Опрацювати параграф 14. Заповнити таблицю с.108, завдання 4. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
РОС.МОВА | Контрольная работа тестирование | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ -РА |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ІНФОРМАТИКА | Практична робота ст.131 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
РОС.МОВА | Значение и строение сложноподчинённого предложения: главная и придаточная части. Посмотреть видео по ссылке. Сделать упр.112 Подберите к данным главным частям уместные по смыслу придаточные и запишите предложения. Определите место придаточной части относительно главной и составьте схемы предложений. упр. 113 Прочитайте текст. Найдите сложноподчинённые предложения и составьте их схемы, подчеркнув союзные слова как члены предложения. Составьте сложноподчинённые предложения на тему известных вам украинских мультфильмов. упр.117 . А Выпишите сложноподчинённые предложения и составьте их схемы. Подготовьте устные ответы на поставленные вопросы. В ответах постарайтесь употреблять как можно больше сложноподчинённых предложений. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео https://www.youtube.com/watch?v=ui7lZRSnUZw |
ЗАР.ЛІТ | Розвиток мовлення № Написати асоціативний етюд, викликаного певним художнім образом (на прикладі поетичних творів Г.Гейне, Дж.Байрона). | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ПРАВОЗНАВСТВО | Юридична відповідальність Вивчити параграф 7,виконати завдання №8. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ХІМІЯ | Якісні реакції на деякі йони.Застосування якісних реакцій.З пар.12 записати у робочі зошити лабораторні досліди5-10.стор.64-66. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ-РА | ||
ФІЗ -РА |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |