УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЯДС | Як виникло життя на ЗемліУмови існування життя. Теорії походження життя с.93 (Завд. 1), зошит с.37. ЗаQR-кодом подивитись відео;дати відповіді на питання | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АНГЛ.МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. Аудіододатки у вайбер – групі. | |
МАТЕМАТИКА | Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу с 90, № 477-розв'язати приклади, № 478 – розв'язати задачу | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ-РА | Правила безпеки під час занять із застосуванням пересувань. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи».Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ЛІТ.ЧИТ | Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів с.54, читать, пофантазувать | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЯДС | Процес фотосинтезу за QR-кодом подивитись відео;дати відповіді на питання, зош. С.38 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АНГ.МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. Аудіододатки у вайбер – групі. | |
МАТЕМАТИКА | Перевір себе с. 91, № 487- розв'язати приклади, № 488 – розв'язати задачу | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Вживання паралельних форм іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Виправлення навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників. Пояснення значення прислів’їв. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання с.46 вивчити правило, вправа7, дібрати слова | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ЛІТ.ЧИТ | Медіавіконце: кінофільми Подивитись відео за QR-кодом с.55 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ-РА | Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи» | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЯДС | Атмосфера і погода ЗаQR-кодом подивитись відео , виконати вправи. с.93 (завд.4, 5);зош. с. 39 | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
АНГЛ.МОВА | Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі. Аудіододатки у вайбер – групі. | |
МАТЕМАТИКА | Тисяча. Розрядні числа четвертого розряду с.94, № 500 – розв'язати задачу,№ 501 – знайти значення виразів | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Спостереження за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розповіді про своє бажання за поданими запитаннями с. 48–49, вивчити правило, вправа 8, списати, розкрити дужки | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ТЕХНОЛОГІЇ | Виготовлення моделей анемометра і флюгера (конструює виріб із рухомими частинами, використовуючи готові до складання елементи) с. 92 (ч. 1), виріб із рухомими частинами | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
ЯДС | Закріплення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота Виконати діагносту вальну робот( Зошит ДР с.36 – 38) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МАТЕМАТИКА | Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч с. 96, № 515, 517(розв’язати задачу) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ЛІТ.ЧИТ | Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки) Читати (с.56 - 59), підготувати 3 запитання другу. | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УКР.МОВА | Спостереження за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників. Добір заголовка до тексту. Аналіз інформації на рекламному плакаті та визначення його мети. Написання тексту про своє ставлення до інформації, поданої в рекламі с 51вивчити правило, вправа 7, списати, розкрити дужки | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ФІЗ-РА | Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи» | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
УРОК | ЗАВДАННЯ | ПОСИЛАННЯ |
УКР.МОВА | Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна» С. 16-18 (у зошиті «Малюю словом») | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МАТЕМАТИКА | Розрядні числа п’ятого розряду с. 88 ,№ 528 (розв'язати задачу); 527(знайти значення виразів) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ІНФОРМАТИКА | Тема 8. Пошук інформації в інтернеті с.60 - 63, виконати завдання в підручнику; с. 25- в зошиті | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО | На гостину до угорців, румунів і молдован.Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш». (с. 36-37) с. 36 – 37, прослухати мелодію | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО | У дружному слов’янському колі (продовження) Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі. Створення міського пейзажу без використання попереднього начерку. (с. 34-35) Міський пейзаж без використання попереднього начерку. (с. 34-35) | Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео |
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |