УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ЯДС

Як виникло життя на ЗемліУмови існування життя. Теорії походження життя

с.93 (Завд. 1), зошит с.37. ЗаQR-кодом подивитись відео;дати відповіді на питання

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

АНГЛ.МОВА

Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі.

Аудіододатки у вайбер – групі.

МАТЕМАТИКА

Письмове множення і ділення чисел. Одиниці часу

с 90, № 477-розв'язати приклади, № 478 – розв'язати задачу

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

ФІЗ-РАПравила безпеки під час занять із застосуванням пересувань. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи».Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м.

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

ЛІТ.ЧИТ

Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів

с.54, читать, пофантазувать

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

15.11.2021
16.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ЯДС

Процес фотосинтезу

за QR-кодом подивитись відео;дати відповіді на питання, зош. С.38

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

АНГ.МОВА

Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі.

Аудіододатки у вайбер – групі.

МАТЕМАТИКА

Перевір себе

с. 91, № 487- розв'язати приклади, № 488 – розв'язати задачу

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

УКР.МОВА

Вживання паралельних форм іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Виправлення навмисно допущених помилок у відмінкових закінченнях іменників. Пояснення значення прислів’їв. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

с.46 вивчити правило, вправа7, дібрати слова

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

ЛІТ.ЧИТ

Медіавіконце: кінофільми

Подивитись відео за QR-кодом с.55

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео

ФІЗ-РАОрганізаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи»Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
17.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ЯДС

Атмосфера і погода

ЗаQR-кодом подивитись відео , виконати вправи. с.93 (завд.4, 5);зош. с. 39

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
АНГЛ.МОВА

Урок на платформі ZOOM. Посилання на урок у вайбер-групі.

Аудіододатки у вайбер – групі.

МАТЕМАТИКА

Тисяча. Розрядні числа четвертого розряду

с.94, № 500 – розв'язати задачу,№ 501 – знайти значення виразів

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.МОВА

Спостереження за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини. Складання і записування речень з поданими словосполученнями. Написання розповіді про своє бажання за поданими запитаннями

с. 48–49, вивчити

правило, вправа 8, списати, розкрити дужки

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ТЕХНОЛОГІЇ

Виготовлення моделей анемометра і флюгера (конструює виріб із рухомими частинами, використовуючи готові до складання елементи)

с. 92 (ч. 1), виріб із рухомими частинами

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
18.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
ЯДС

Закріплення вивченого матеріалу. Діагностувальна робота

Виконати діагносту вальну робот( Зошит ДР с.36 – 38)

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
МАТЕМАТИКА

Розряди. Одиниці тисяч, десятки тисяч

с. 96, № 515, 517(розв’язати задачу)

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ЛІТ.ЧИТ

Олена Герасимова. «Еллісів та еллісівці. Українці в Норвегії» (Уривок з книжки)

Читати (с.56 - 59), підготувати 3 запитання другу.

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
УКР.МОВА

Спостереження за чергуванням голосних звуків при відмінюванні іменників. Добір заголовка до тексту. Аналіз інформації на рекламному плакаті та визначення його мети. Написання тексту про своє ставлення до інформації, поданої в рекламі

с 51вивчити правило, вправа 7, списати, розкрити дужки
Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ФІЗ-РАОрганізаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи»Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
19.11.2021
УРОКЗАВДАННЯПОСИЛАННЯ
УКР.МОВА

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

С. 16-18

(у зошиті «Малюю словом»)

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
МАТЕМАТИКА

Розрядні числа п’ятого розряду

с. 88 ,№ 528 (розв'язати задачу); 527(знайти значення виразів)

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ІНФОРМАТИКА

Тема 8. Пошук інформації в інтернеті

с.60 - 63, виконати завдання в підручнику; с. 25- в зошиті

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

На гостину до угорців, румунів і молдован.Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш». (с. 36-37)

с. 36 – 37, прослухати мелодію

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО

У дружному слов’янському колі (продовження)

Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі.

Створення міського пейзажу без використання попереднього начерку. (с. 34-35)

Міський пейзаж без використання попереднього начерку. (с. 34-35)

Спілкування за темою через Вайбер-зв’язок- відео
Кiлькiсть переглядiв: 466

Коментарi